Anda mempunyai karya nukilan sendiri? Berminat untuk dipaparkan dan menjadi penulis jemputan di Warna Kaseh? Hantarkan karya anda di warnakaseh@gmail.com. Kami akan menerima semua genre penulisan dan juga bahasa.
ZINE SULUNG WARNA KASEH SUDAH BERADA DI PASARAN. HANYA DENGAN RM8, ANDA BOLEH MEMBACA 32 CERPEN TERBAIK PENULIS WARNA KASEH DI ZINE PILIHAN! JADI APA TUNGGU LAGI? TIADA CETAKAN KE-DUA UNTUK ZINE INI. BELILAH SEMENTARA MASIH ADA STOK.

UNTUK MEMBELI ZINE PILIHAN, ANDA BOLEH MERUJUK DI BAHAGIAN ZINE.

Monday, 29 August 2011

Senggugut~

Aireen mengeluh panjang. Kesakitan makin tak tertahankan. Berdenyut-denyut uterusnya. Semakin lama semakin kuat denyutan itu, seakan ada tangan kasar yang sedang memerah kejam rahimnya. Dia kini sudah mula meraung kuat. 

Matanya meliar mencari si suami di mana.  “Abang, tolong Reen, sakit sangat ni… dah tak tahan rasa ni… tolong reen, abang…” menjerit meraung panggil suaminya. Matanya sudah mula kabur seakan ingin pitam. Dalam samar lampu tidur di biliknya, Aireen nampak suaminya tergesa-gesa datang berlari ke arahnya. 

“Ya Allah… kenapa ni sayang? “ tanya Azim cemas. Kelihatan isterinya sudah merekot di lantai, mengerang kuat. Tubuh Aireen berpeluh basah sekali, menggeletar menahan kesakitan yang semakin menggila. Azim mengangkat Aireen ke atas katil. 

Setiap bulan begitulah keadaan isterinya. Tapi kali ini tampak lebih dahsyat. Sudah diberikan ubat tahan sakit, namun seakan tiada kesan juga. Kasihan melihat isterinya itu, lantas Azim  bangun menuju ke dapur. Diambilnya pisau, kain buruk dan Clorox

“Tahan sikit ye sayang… abang nak cuci uterus sayang ni… biar darah tu keluar semua sekali… lepas ni dah tak sakit lagi la… tahan ye sayang… sikit je ni… tak sakit sangat pun…” Azim mengusap lembut ubun-ubun isterinya sambil mencium dahi Aireen dengan penuh kasih sayang.

Azim membuka baju Aireen yang sudah terkulai lemah menahan kesakitan. Perlahan-lahan diambil pisau tadi lalu membelah perut isterinya. Darah memancut keluar. Aireen tersentap, lalu meraung kesakitan. “Sabar ye sayang… jangan nangis ye sayang… sikit je ni…” Azim tersenyum memujuk isterinya. Tangannya ligat mengorek keluar rahim isterinya. Aireen sudah mengelupur lemah. Sudah tak berdaya menahan kesakitan itu.

Setelah ditarik keluar uterus itu, Azim membelahnya lalu menuangkan Clorox dan mengelap darah-darah pekat itu dengan kain buruk. Dicucinya dengan lembut sekali supaya isterinya tidak sakit. Ternyata Clorox itu berjaya meluruhkan dinding uterus itu hingga bersih. Jadi esok pasti isterinya tidak sakit lagi seperti tadi, fikir Azim. Azim memanggungkan kepala melihat isterinya yang sudah tertidur barangkali.

Rahim itu dimasukkan kembali setelah siap dibersihkan darahnya. Kemudian Azim menjahit kembali perut isterinya yang dibelahnya tadi dengan menggunakan jarum dan tali tangsi. Diusapnya kepala Aireen lembut sambil tersenyum gembira kerana dapat menolong isteri kesayangannya. Tapi tubuh Aireen diam kaku, tiada tidak balas. 

“Sayang letih ya… rehat ye sayang… rahim sayang tu dah dibersihkan dah untuk bulan ni… nanti next month abang bersihkan lagi macam ni ok… kalau macam ni… kejap je la kan sakitnya… sian sayang dari semalam abang tengok sakit teruk sangat… abang dah tak sanggup tengok lagi dah…” Azim mencium lembut dahi dan pipi isterinya.

“Sayang nak tau tak… sakit ni akan membasuh dosa-dosa sayang yang dulu-dulu tu tau… sebab tu kena tahan sikit… moga terampun dosa-dosa lalu… sayang kuat kan?” Didodoikan isterinya sambil memujuk lembut. Beberapa ketika kemudian, Azim turut terlelap kerana keletihan di samping Aireen yang sudah keras kaku tidak bernyawa lagi.

17 comments

euw.... gua ada segugut. erk.. erk...

23:18

Gua baca, leh masuk kontrol histeria nih.

Anonymous
23:55

walaupun suami penyayang. tapi aku tak nak suami macam nie.. uittt.. aku tak nak suami aku tau aku ada senggugut la.. ~ mawar

hahaha... penangan senggugut sampai terkuar citer camni... nak je belah perut sendiri pastu korek-korek sampai abes kuar darah-darah tu... grrr~ =D


mawar: pesan kat laki kamu, jangan tolong korekkan... kang ilang nyawa kot :|

mashi: sakit ooo senggugut~ =D

gila apa ni? hahaha, nasib saya tiada sengugut begini time period. haha

L : ngee... seb baek takde... kalo tak... meh nak tolong cuci bagi clear... guna coke pon ok gak~ hahaha

part last sekali suwwiit nye.saye ade senggugut jugak.suami saye ckp macam tu jugak ke ea.mungkin~ ;pp

tapi cume suke part die ckp je.yang die buat sampai isteri die mati tu.ishhh! :'(

PK:
lom layak kot masuk Kontrol Histeria.. huhu... sana punya lagi mantap~

sitihanisahali:
hehehe... doa2 suami kamu ungkapkan yang sama... tapi awas... katanya saja ya... bukan sekali dengan perbuatan~

psycho! huhu.

terkedu sebentar selepas membaca entri ini.. huhuhu

ini cool ! ha ha ha !

MissSyaz:
psyco itu comel~

Mutalib attholib:
sadis~

HEROICzero:
mat cool~
hahaha

23:20

wah! saye suke versi mcm ni!

dill.

uh menakutkan~

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...